Informacja o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach

Działając w oparciu o przepisy Zarządzenia Nr 24/2021 Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach z dnia 23 grudnia 20121r. w sprawie przyjęcia instrukcji gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Kielcach informuję, iż WORD w Kielcach posiada do zagospodarowania w drodze sprzedaży zbędne składniki majątku wymienione w załącznikach do ogłoszenia.

Załączniki:

  1. Formularz oferty - załącznik nr 1 - Plik doc.
  2. Ogłoszenie o przetargu pisemnym
Osoba upoważniona do kontaktów: Robert Wysocki, tel. (41) 368 03 50 (wew. 115), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Informujemy, że wartość wadium obliczona zgodnie z zasadami określonymi w ogłoszeniu o przetargu pisemnym na sprzedaż kostki brukowej typu Behaton o grubości 8 cm w kolorze szarym, zdemontowana sposobem ręcznym z ułożeniem na paletach w ilości 500 m2 wynosi: (15 zł/m2 x 500 m2 + 640 zł cena palet) x 10% = 814 zł.


Ogłoszenie o przetargu pisemnym

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kielcach ul. Domaszowska 141B, 25-420 Kielce zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na sprzedaż:

  1. Kostka brukowa typu Behaton o grubości 8cm w kolorze szarym, zdemontowana sposobem ręcznym z ułożeniem na paletach i zabezpieczonej do transportu folią z tworzyw sztucznych w ilości 500m2.
  2. Cena wywoławcza 15zł brutto za m2. Do ceny należy doliczyć cenę palet w wysokości 10zł za paletę (64 palety).
  3. Oferty należy składać na formularzach ofertowych dołączonych do ogłoszenia, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na kupno kostki brukowej” do dnia 29 września 2022 roku w sekretariacie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach ul. Domaszowska 141B pokój 206 II piętro do godziny 10.00.
  4. Oferent nabywa całość przedmiotu przetargu tj. 500m2 kostki brukowej.
  5. Odbiór zakupionej kostki brukowej nastąpi po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia, transportem własnym, w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu tj. od dnia 29 września 2022 roku.

Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:

  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę i siedzibę oferenta,
  2. oferowaną cenę,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składnika majątku będącego przedmiotem przetargu albo, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika,
  4. potwierdzenie wpłaty wadium.

Wzory dołączonych do ogłoszenia formularzy:

  1. Załącznik nr 1 – formularz oferty na zakup kostki brukowej w drodze przetargu pisemnego

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 września 2022 roku o godzinie 10.30 w pokoju 1B na parterze.

Związanie ofertą Sprzedający ustala na siedem dni i liczy się od dnia otwarcia ofert.

Kostkę można oglądać w WORD Kielce do dnia przetargu w godzinach od 10.00 do 15.00, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Działem Technicznym WORD Kielce: nr tel.: 41/3680350 wew. 115 i 129.

Przystępujący do przetargu winni wpłacić wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej kostki na konto Nr 85124013721111000012496815 w Banku PKO S.A. O/Kielce lub w kasie Ośrodka pokój 204 II piętro. Wadium wnosi się wyłącznie w pieniądzu.

W dniu przetargu wadium można wpłacać tylko w kasie Ośrodka.

Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.

Komisja przetargowa wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę.

W przypadku ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, Komisja przetargowa postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie aukcji między tymi oferentami. Komisja przetargowa zawiadamia oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty, o terminie i miejscu przeprowadzenia aukcji.

Komisja przetargowa jest obowiązana powiadomić oferentów o wyniku przetargu albo zamknięciu przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Nabywca podpisuje protokół z przebiegu przetargu sporządzony przez komisję przetargową. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 3 dni.

Sprzedający zastrzega, że przysługuje mu prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.

Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
  2. nie zawiera wymaganych danych i dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, zaś jej uzupełnienie lub złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę,
  3. oferent za przedmiot przetargu nie zaoferował co najmniej ceny wywoławczej,
  4. komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta o odrzuceniu oferty.

Kielce, 14.09.2022 r.